onedirectionfactsnow.blogg.se

här bloggar en tjej på 12 år:) Det kommer bara handla om One direction,fakta och om var dom befinner sig <3 Om du undrar någonting så mejla mig på : [email protected] Ha de gött <3

Happy girl over here :DD

Kategori: Allmänt

Är så jäkla gla' nu just, fick one directions nya skiva
Take me home
 
av mamma,tack så mycket.
Tänkte själv åka in till stan på måndag och köpa den,men mamma hade beställt den från cdon.se
skall nog fortfarande lägga upp bilder på olika 1D grejer därifrån, men nu finns det inte tid!
Imorgon ska jag och rida, så då blir det dålig uppdatering,för jag ska vara i stallet med 4 andra tjejer i 4 h
så det blir lite mycket,men självklart kommer det ett litet snabbt inlägg.
En av dom 4 tjejer jag ska med imorgon är min bästis, som hade födelsedag för c. 1 mån sedan,och jag 
gav som present 1 h ridlektion men det var två st. som inte kunde komma så då får hon komma med i 4 h
ist :D
 
    
 
Men nu är det ju faktiskt denna härliga bild som jag har hemma på en underbar skiva:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: