onedirectionfactsnow.blogg.se

här bloggar en tjej på 12 år:) Det kommer bara handla om One direction,fakta och om var dom befinner sig <3 Om du undrar någonting så mejla mig på : [email protected] Ha de gött <3

Hejsan, och förlåt.

Kategori: Allmänt

Ursäkta för grymt dålig uppdatering, men nu är det så att jag inte haft tid för varken dator elr tv ungefär. Jag har haft massor med prov och teater stycken att läsa till. Jag hoppas ni försatt att jag fortfarande har skolan att tänka på. 
Men jag kan säga er att jag har fått en biljett till one direction i julklapp. <3
kommer dock inte lägga ut bild påfund av risken att någon kopierar! 
Fick även en IPhone som jag skriver ifrån nu:D jag vill tacka alla personer som hjälpt ligg detta år<3 Stort tack! Och bland d. Personerna så finns d sin musik Louis, Harry, Niall, Liam och Zayn<3 med sin musik och fina texter, har jag fått självförtroende och styrka att vilja bli mig själv. Tack tusen gånger om, fast inte vet det har ni hjälpt mig<3
Moi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: